måndag 21 januari 2013

Empirebord!

Idag är ingen toppendag, är trött och sliten och ganska under isen. Men det ska vi inte dryfta idag. Ville dela med mej av en positiv sak i alla fall! Jag har ju ett enkelt soffbord från Ikea, ni vet ett sånt där billigt laminerat. det har passat bra till min lilla divansoffa. Man blir ju lite begränsad med en sån soffa då inget stort bord får plats. Mitt gamla bord började dock bli väldigt fult och jag ville köpa  nytt. Typ då begagnat nytt! Samtidigt ville jag ha ett lite speciellt bord, inget sånt där vanligt laminatbord! Letade runt på Blocket igår kväll och hittade det! Ett Empirebord från Mio. Nytt, oanvänt impulsköp som stått i en källare ett par år. Kostade nästan 2000 nytt, de sålde det för 300....och det fanns kvar! Gasade iväg med lilla toyotan direkt efter jobbet och efter lite skruvande så står det där. Stiligt va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar