fredag 1 februari 2013

Fraggel

Fredag, yeeaah...eller har ju haft fredag hela veckan. Förstår inte att jag inte hunnit med mer. Har ju inte ens börjat med toan.. måste klippa och bada hunden också. Han ser ut som en fraggel, men det är en heldags jobb.Följde i alla fall Josefine till bussen, så fick hunden en bensträckare. Lite kylig morgon. Frisk! 
Helgen går väl i lugnets tecken och nej, inga långfärder! Min käre far ringde häromdagen. Han hade hört att jag varit ute och finkört. Han ville säga att han var imponerad! Lite festligt men visst. Det är enklare och lättare idag med gps och motorväg hela sträckan. Blev förvånad när jag passerade Uppsala. Sist jag åkte där körde man igenom stan. Det är ett tag sen. Typ 10 år eller nåt! Ska åka till sommaren igen. Lovat mej själv och barnen!
Nu ligger jag i sängen med minilappen på magen..Fnular på om jag ska gå upp och vara nyttig eller läsa mer 50 nyanser. Läste 3 timmar igår kväll! Kurrar dock lite i magen och då brukar det vara svårt att ignorera den! Magen alltså, inte boken... men, kan ju lunchläsa sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar