tisdag 15 januari 2013

Ja se det snöar!

Idag blev det vinter igen. Ett konstant snöande sedan inatt har resulterat i ett vitt landskap där det positiva är att det är fint, vitt och krispigt ute! Nackdelen är ju för en annan som kör mycket bil att väglaget inte är det roligaste. 
Har roat mej med lite fixande inne idag i stället. Börjat klä om mina matsalsstolar då jag hittade 3 meter tyg på Hemtex för 50 kr! Tyckte det passade bra även om det är ganska tunt men man sliter ju inte så mycket på dem!
Min lilla amaryllis som jag fick på annandagen har nu slagit ut och är väldigt söt som ni ser på bilden!

På lördag blir det lite party hemma hos kompisen Bella. Hon har klarat av 3 års studier till socionom och firar detta med lite examensmingel. Det ska bli roligt att träffa gamla bekanta och även lite nytt. Barnen har tjejkväll och gubben min ligger för tillfället sjuk så får se om jag får sällskap eller åker själv.
Nu ska jag förbereda middagen då häftklamrarna tog slut i apparaten ;-)

På gensyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar