tisdag 8 januari 2013

Uppsägning...

Då var det klart då. Skrev idag på pappren som bekräftar att min anställning inte övergår i en tillsvidareanställning. Den 23 januari är jag alltså officiellt arbetslös. Vet inte riktigt vad jag känner inför det. Det har varit å mycket turer runt det här så ärligt talat känns det ganska skönt att det bara är slut, Som jag skrev innan, jag får ta det som en början på något nytt, bättre.
Farmors lägenhet är klar till fredag så då blir det flyttlass in till stan igen! Hon tycker nog att det blir skönt fast hon är glad åt sällskapet här. Hemma är ju hemma ändå. Lite så är det ju för oss också. Det har fungerat jättebra med henne här men visst blir skönt när allt är som vanligt igen.
Det är blir ett kort inlägg idag, har ju inte hänt så mycket förutom det här!
Önskar er alla en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar