lördag 2 februari 2013

Bicicletas

Efter koppeltvång och ett paket blodpudding ser min fraggelhund ut som, ja jag vet inte. En mer korthårig fraggel antar jag! Att "handklippa" med sax ger inte några skönhetspoäng men fyller sin funktion i alla fall. Efter bad och borstning kanske jag kan finputsa med trimmern, kanske...!
Efter vi lekt frisör lämnade jag slagfältet i köket. Ni kan inte ana så mycket hår! Skulle lugnt räcka till ett täcke, eller i alla fall 2 rejäla kuddar! Vi begav oss ut i finvädret och knallade en halvmil. Skönt och inte så farligt halt, bara på en del ställen där matte höll på att göra en snygg bicicletas, utan boll!

Tog sedan en dans med slangdraken när vi kom hem och lita annat stök för att få lite lördagsfint. 
Nu har vi handlat godis till kvällen och till den varma nachotallrik jag tänkte ha som förrätt. Till varmrätt idag blir det planka! Det är ju ändå mello!
Önskar er alla en skön lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar