fredag 22 februari 2013

Ensam mamma....

Hm, känner mej lite gladare faktiskt! Hoppas det hänger i! Inga mer jäkelskaper nu, behöver lite medflyt!
Hade ett kul och upplyftande messenger-samtal med min svägerska i går kväll. Tack Elin! Tokigheter behövs! Du är en Milf Anette tjoar hon! Tack, skrattade så jag grät och hunden tittade oförstående på mej som skrattar åt mobilen...! Och jag har sökt nu....! Skratta nu ni andra för det här är en kul grej bara men jag har skickat in en ansökan till Ensam mamma söker...! Bara att göra det är roligt och risken minimal att de skulle höra av sej eller hur! Men man ska inte vara säker! Ansökte för ca 7 år sen och blev uppringd för casting! Hade dock precis träffat ny man då så jag hoppade! Nu tror jag att en 45 år gammal morsa kanske inte är vad de söker eller också kanske de tänker tvärtom! De kanske vill ha lite bredd i programmet, hahaha :-D
Tänk om de ringer... fan..., ni vet, det är ju alltid massa bad och bikinitagningar...hrm, måste be ett gym sponsra mej då, i så fall :-D. Eller kanske en sån där gullig baddräkt som är som en liten klänning a la 50-tal som är populär nu. Den täcker där det behövs!
Nu springa till affären. Bra om man kollar att man har tvättmedel hemma innan man börjar i tvättsugan. Tur affären är på andra sidan gatan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar