tisdag 26 februari 2013

Paltkoma

Oj, mätt sitter jag i soffan. Mätt på kassler, grönsaker i form av blomkål, gurka, tomat, advocado och några osttärningar. Alltsammans doppade vi i en sås av turkisk yoghurt blandad med hackad spenat kryddad med vitlök. Så himla gott! Nästan som att sitta och äta chips och dip, fast aningen nyttigare!
Tjejerna och jag for in till stan på eftermiddagen. De skulle handla och jag klippa mej. Hittade en nyöppnad lite prylbutik som hette TGR tror jag. Massa roliga prylar. Kolla in den tjusiga ljusslingan jag köpte!
Imorgon ska inte bilen rulla en meter! Nu får den stå till fredag då jag är förpassad hemifrån då barnen ska ha party både fredag och lördag. Problemet är att jag inte har någonstans att ta vägen, men hoppas det löser sej!
Fortsatt trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar