fredag 19 april 2013

Dr Happy!

Måste bara dela med mej av ett mail jag fick på min datingsida för ett tag sedan! Jag reagerade positivt på texten och kände att det var en karl som visste hur man hanterade ord vilket jag är ganska så känslig för!
Men ju längre jag kom i mailet desto mer skrattade jag....!
Kan man komma längre från hur jag är som person så...! Har dock hört fler som antytt samma sak och det visar sej att min profilbild (samma som jag har här) indikerar lite halvsträng skolfröken och det får tydligen vissa män att gå igång!
Har inget namn eller bild så jag tycker väl inte att jag hänger ut någon. Håll till godo!

Hallå Där... ;-)...

Vet inte alls hur det här funkar. Mitt första "brev" på en dejtingsajt ever, så ursäkta om jag gör något knasigt eller "off the ettikett" ;-)... have mercy on my soul please...

TUSAN vad tjusig du var!!! En riktig superpingla ju. Hade jag vetat att det fanns kvinnor som du på internätet... hade jag kommit tidigare... :-D ...

Här har du en "ganska" så ung man, jobbar som läkare, 178,5 cm lång (vet att det står 179 cm i beskrivningen av mig, men vaaa fan, 179 cm låter bättre än 178...), ser väl ganska så bra ut (inga vårtor eller så) och har börjat ett "patetiskt" försök att odla skägg...

Är här för att se vad som finns, vad jag kan finna eller om kanske någon kan finna mig. Vem vet. Är singel och är trött på det. Vill ha något äkta. Ja, och nu till... ja, till vad? Nu är jag ärlig och öppnar mig själv... (aj...sårbar)...

Jag är en undergiven och lydig man. Jag är en man som anser att kvinnan är det starka och överlägsna könet. Jag anser att kvinnans ord och vilja är min lag. Jag vet min plats, och det är under min kvinna, jag lyder henne, 24 timmar om dygnet. En kvinna skall inte behöva damma, städa, tvätta, stryka, vika tvätt, handla och laga mat, det är min uppgift som man.

Ja, du kanske det låter knasigt... hoppas inte det dock. Min "drömkvinna" är en stark, bestämd kvinna med skinn på näsan. Hon är dominant, styrande och vill ha en man som mig...

Hoppas du inte somnat nu... och hoppas du skriver några rader. Du kan väl maila mig, eller msn:a...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar