måndag 13 maj 2013

Tvätta, diska, packa.....

Tvättar, packar, diskar..... har hållit på hela kvällen och har nog mera rörigt än innan typ.... Sattte mej i soffan nu och viker tvätt. Gnisslar lite över ryggen som hela dagen bråkat. Den gör inte ont men är stel. Ni vet sådär som det känns som man skulle vilja knäcka till. Känner mej några centimeter för kort!
Har haft en fin helg. Fått mycket tid med min nya vän vilket känts så skönt. Det tar ju tid att lära känna någon och när man mest har helger så blir det gärna lite stressigt. Tiden räcker liksom aldrig till men nu blev det lite extra så jag känner mej mer tillfreds! 
Har även sökt ett jobb.... inget jag annars ens skulle tänkt på eller övervägt men fick ett tips så.... Inget jag vill ha i längden men ett tag för tt komma på grön kvist liksom... hm, får se!
Tittade på min nya lägenhet i lördags och körde dit bäddsoffan. Det blir fint och ser fram emot att flytta dit!
Nu ner och hämta sista laddningen från tumlaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar