fredag 3 maj 2013

Tvättfredag!

Fredagskväll. Tvättstuga. Ja, kanske inte det mest rafflande i underhållningsväg men rätt okej om man är själv. Skönt att vakna imorgon och veta att det är färdigt!
Har sprungit idag igen (fan vad jag är duktig!) blott 20 minuter för rundan blev lite kortare än vad jag trodde men det känns okej. Har ju sprungit ca 2,5 flera dagar i sträck så 500 meter kortare....!
Börjar gå lättare och jag behöver inte längre stanna upp och promenera utan joggar på i ett förvisso makligt tempo!
Hunden fick idag stanna hemma. Det är ju bra för honom att springa med mej oxå men han är ju så styrig första kvarten. Ska kissa, stanna, snuffa, skita....Har ett bälte runt midjan med kopplet i som tur är annars hade min arm liknat Mr Fantastics.....! Men idag kutade jag själv.
Måste fixa lite bra springmusik insåg jag oxå. Petra Marklund och Boney M i all ära men det är inte högpresterande musik :-)
Ett par bra skor oxå....vartefter....
Nu har jag bara lite torktvätt kvar sen blir det mat och tv. Lite rött oxå som jag fuskade lite med när jag kom hem. På balkongen, i solen! Längtar efter att grilla och sitta och mysa med trevligt sällskap!
Inga planer för helgen. Får styra hemma. Väntar på söndag....bf....;-)

Trevlig helg kära vänner!


1 kommentar:

  1. Jag vill också kunna sitta i solen och ta ett glas vin. Jag får väl hoppas att den dagen kommer snart men just nu känner jag att jag bor i fel landsända.
    Ha det så gott!

    SvaraRadera