onsdag 19 juni 2013

Sommar, sommar och sol!

Sommar, sol. Sitter på balkongen med min nya samsungplatta. Ja, så även jag har blivit modern!
Om ni nu tror att det ska komma ett inlägg om hur fint och iordning jag har fått i min nya lägenhet så kan ni sluta läsa nu! Förvisso har det kommit upp tavlor på väggarna och de flesta flyttkartonger är bortstädade men ordning kanske det blir nästa vecka....!
Får i ärlighetens namn inte så mycket gjort inredningsmässigt utan har uppenbarligen gjort
annat!
Som att sola, bada doppat tårna i sjön och tittat på när ungarna badar. Grillat, druckit vin.
Midsommar stundar och ska tillbringas på landet hos bästa Bella med ungar och hunden. En kväll med grillat och kanske lite sång, det räcker så bra att bara få umgås med såna man känner sej bekväm med.
Så nästa vecka kanske jag fortsätter hemma..... vännen  ska åka "hem" till Danmark några dagar och då behöver jag ha lite att pyssla med. Hoppas ju vartefter oxå få uppleva detta fina land på kanske ett annat sätt än det "vanliga" som vi svenskar gör. Att dessutom ha någon som vet vart det är fint och sevärt OCH behärskar språket är positivt!
Men nu, åter till solstolen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar