måndag 14 april 2014

Ledig!

Ja, jag kallar det ledig fast jag är arbetslös.
Min lediga dag har jag spenderat med att rensa ett förråd, gjort fint på altanen där jag sen spenderade 2 timmar i solen med vännen Carina.
2 st 9-åringar hemma har oxå krävt underhåll i form av utfodring (fatta hur mycket mat de får i sej!) Förutom en laddning korv gjorde jag pannkakor som jag trodde skulle räcka till lite kvällsmat.  Vet inte vad som hände men fick lite Kalle Anka äter majskänsla.  Tror inte ens de satt sej vid bordet utan på något sätt inhalerade dem från diskbänken!
Nu är denna dag avverkad och det känns så skönt att lägga sej med känslan av att jag har hela veckan kvar och fått en hel del gjort hemma samt en trevlig fika med väninna!
Det får gärna fortsätta så!
Nattkramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar