onsdag 14 maj 2014

Snor och sol

Efter flera förkylningar hosta och så lunginflammationen har det på något sätt ändå varit skönt att inte ha något jobb just nu, slippa att sjukanmäla sej gång på gång. Men varför ger det sej aldrig!! Höll precis på att bli bra förutom lite tjall på stämbanden men sånt kan ju vara långdraget. Igår började snoret rinna igen och jag börjar bli rätt trött på det. Jag brukar drabbas av ca 2 förkylningar per år som dessutom inte brukar vara så länge.
Var hos sjuksköterska igår och tog bort min blodtrycksmaskin. Jag kommer inte sakna den! Jag fick en kopia på utdraget så får doktorn höra av sej till mej när hon tittat på resultaten.
Det är väldigt blandat när man tittar på siffrorna. Jag pendlar mellan 150-180/70-90. Det balanserar hela tiden på gränsen så vi får väl se vad hon anser.
Idag ska snoriga hjärnan och jag åka till Kolmården och hjälpa pappas gamla granne att tvätta fönster. Sen hoppas jag förkylningen backar för vädret ser ut att bli fantastiskt till helgen. Altanen börjar arta sej och det kan bli bikiniläge!
Önskar alla en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hoppas förkylningen ger sig och du får en underbar helg :-) kram

    SvaraRadera