måndag 18 augusti 2014

Mitten av augusti

Fort går det när den extremt varma juli plötsligt övergår till normal sensommar med svala nätter och ganska ostadig väder.
Man känner sej nästan som en svikare mot det underbara vädret som varit när det faktiskt varit skönt att dra på både jeans och stickad tröja!
Fast nu får den där sköna brittsommaren de pratade om gärna infinna sej! Tar gärna på en jacka till kvällen men dagarna vill jag behålla ett tag till!
Började 6 imorse.  Det var kyligt och nästan så cykellyset behövdes. Brrr!

Återbesök på vc idag för koll efter byte av blodtrycksmedicinen.  Ngn skillnad?  Marginellt!  Jag är baske mej immun!  Jaja, får se vad doktorn anser.
Nu sova. Imorgon ska jag testa på att göra raggmunk på mina nya plåtar!
Sweet dreams!

1 kommentar:

  1. Jag skulle också gärna vilja få tillbaka lite värme men tyvärr verkar det inte vara någon sådan på gång. Vi får leva på minnena ett tag.

    SvaraRadera