söndag 16 november 2014

Jag och min lotion

Ja, det skulle ha stått motion idag för det var så det var tänkt. Yoga dvdn skulle packas upp och mattan provas.
Vaknar, sträcker lite på med och PANG smäller det till IGEN i den där förb.... skuldran!
Det hände för 2 veckor sen och har precis gått över. Jag kommer ju för 17 inte ens ur sängen innan kroppshelvetet börjar bråka, morr!
Hållit i min Lchf-diet riktigt bra denna vecka. Jobbet har flutit på bra och mitt nya Argi+ pulver intas med morgonsmoothien varje dag. är uppe ända till klockan 23 numer om kvällarna! Kanske bara tankens kraft, eller inte!
Så det kunde gärna fått blåsa på lite i medvind men icke. Ska ta en liten promenad med vita faran i alla fall. Sen varmt bad och sen missbruka Heat lotion. Fast ungarna gillar när den används. Hela lägenheten luktar som tuggummit Jenka och de tycker det doftar gott!

2 kommentarer:

  1. Usch, inget kul med bråkande skuldra men om du är riktigt snäll mot den och ger den massor med omtanke och lotion så blir den förhoppningsvis lite mindre obstinat snart.
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet ju att jag behöver träna men kroppen kunde ju åtminstone ge mej en chans att hinna börja mellan sträckningarna!
    Ontifan är det just nu så det blir både lotion och potion imorgon! Dvs att jag norpar en av mannens värktabletter!

    SvaraRadera