lördag 27 december 2014

Långledig och födelsedag

Nu har jag klarat av en födelsedag oxå mitt i julen! Det börjar bli så illa att jag faktiskt inte kommer ihåg exakt vad jag fyller utan måste räkna!
Vet inte om det är åldern eller det faktum att jag inte orkar bry mej om det längre.
Firad blev jag med sång och frukost på sängen och lite presenter!

Av mina kära döttrar fick jag lyktan från indiska som vartefter ska pryda sovrummet när jag ska göra om där. Av mannen fick jag fin nalle med kärleksord samt annat som jag inte visar här, men både sovrum och kärlek innefattades i det paketet 😉

Annandagen bar det iväg på rea och jag köpte en jättesöt klänning för 100 kr. När jag kom hem var det ingen klänning utan en byxdress! Ja, så kan det gå i hetsen! Ska se om jag kan byta den imorgon!
Imorgon ska oxå snabeldraken rastas. Inte många knop har gjorts senaste dagarna och dammråttorna växter ikapp med min rastlöshet så får ta ett tag!
Är vädret fint även imorgon tror jag termobyxan åker på och hunden får gå en tur!

Men nu, over and out!

6 kommentarer:

  1. Lite nyfiken blir jag på de hemliga presenterna även om jag kan gissa innehållet ;)
    Av någon underlig anledning brukar jag tänka på mig själv som ett år äldre än min faktiska ålder och när jag fyller år blir jag lite överraskad över hur "ung" jag är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma här Ingrid! Jaha, var det bara 47😀

      Radera
    2. Det är samma här Ingrid! Jaha, var det bara 47😀

      Radera
  2. Jättefin lykta, och stort grattis i efterskott :-) kramar från 29-åringen ;-) Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ack! Och vad trevligt Fru Venus, då blir det 30-årskalas nästa år då 😉😉😉

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera