måndag 19 januari 2015

Kick off

I lördags bar det iväg på tur med bästa Lillemor till Forever Livings kick off i Karlstad. Kan ju tyckas vara lite fel vädersträck att åka då man bor i Norrköping! Lillemor är ju från Värmland och då hon är min "mentor" så blev det så att jag tillhör team Karlstad!
Vi for iväg strax före 10 på förmiddagen och var framme vid 12.30. Då väntade hennes syster med mat och sen drog det igång klockan 14. Vi fick gå runt mellan olika stationer och lära oss mer om de olika produkterna. Verkligen jättespännande! Mest intressant var nog ändå att prata med alla andra och höra deras historier och hur aloe hade påverkat deras liv.
Nu är man taggad att komma igång ordentligt så tjoa på om ni vill att jag ska komma och visa vad det är jag pysslar med! Det finns allt från hälsa och friskvård till hudvård och smink. Det absolut bästa är att man alltid har 90 dagars pengarnatillbakagaranti. Oavsett orsak. Det får man inte på så många andra ställen! Har oxå beställt lite visitkort och hoppas komma igång med min business ordentligt vartefter.
Min absoluta favorit är argi+. Om alla som envisas med att dricka Monster och annan energidryck kunde prova denna! Lika uppiggande och bara nyttig!
Skulle egentligen behöva lite sån själv nu för ögonlocken börjar kännas tunga efter öppningstur idag. Dock lite för sent på kvällen för då kanske jag inte kan somna sen!
Det blir lite tv sen får det bli sängen!



Är någon sugen att prova så hör av er så skickar jag ett varuprov! För mer information om produkterna: foreverliving.se

1 kommentar:

  1. Du kommer att bli en av de bästa säljarna och få massor av bonus. Tyvärr så har jag inte fått så stort kontaktnät här ännu så de räcker nog inte till för ett homeparty (heter det så fortfarande?). Så småningom kanske jag kan vara värdinna vid en av dina visningar :)

    SvaraRadera