torsdag 9 april 2015

Trött

Tog mej i kragen och träffade farbror doktorn idag. Obehagskänsla i höger sida av magen, trötthet, huvudvärk och feber till och från i flera veckor nu. Han har klämt och känt och förutom att blodtrycket fortfarande var förhöjt så visade inte själva undersökningen något. Imorgon väntar provtagning på morgonen då det ska vara fasteprover. Visar inte de något så är det bara att avvakta.
Jag har avvaktat i 7 veckor men börjar undra om jag är inbillningssjuk! Visst, jag har det rörigt omkring mej men inte så pass att det blir sjuka av det!

På lördag ska jag kolla på lägenhet. Är den ok och jag får den känns det nästan osannolikt. Det är sån bostadsbrist och folk får vänta i år på lägenhet.
Men det är väl som med jobb. Vill man och är envis som synden så har man en klar fördel.
Så om man får gapa efter mycket så önskar jag mej oxå en frisk kropp. Om det nu behövs en knuff med hjälp av doktorn så må det vara hänt.
Behöver styrka och kraft för att ta hand om allt så då vill jag vara frisk!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med alltihop <3 Snart kanske du sitter i din nya lägenhet med en kropp som mår toppen. Jag håller tummarna för det :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas innerligt att allt ordnar sig för dig på alla sätt och vis ♡ kram

    SvaraRadera