onsdag 20 maj 2015

Väntan

Så snurrar ändå dagarna på fast det kändes som ett litet bakslag att inte få tillgång till lägenheten förrän den siste maj. Imorgon är det redan torsdag och efter helgen kan man på allvar packa ner det sista och förbereda. Tog en extra semesterdag den 1 juni oxå. Känns skönt att ha en dag att fixa o styra på nya stället.
Hemma är för tillfället ganska lugnt och hoppas det fortsätter så. Känns så himla dumt att det ska bli bråk om absolut nonsens. Jag vet att det lätt blir så i besvikelsen över att det inte gick som man tänkt sej men så dumt att dra det så långt att man i framtiden istället ska ta omvägar när man ser varandra.
Igår sprack de regntunga skyarna upp och jag tog doggen på en solig men kall eftermiddagspromenad. Det får gärna komma lite värme nu!
Nu väntar lite Tv och sen dags att koja. Tråkig som 17 är jag som "väntar" på att klockan ska gå så jag kan få krypa ner men tråkigt som satan har jag och då jag ändå pga allergi sover som ett arsel kan jag lika gärna få nån timme extra!
Nu blir det först halv åtta hos mej...-yeahh, eller nåt ;-)

                                            Det var fler än vi som hittade ut efter regnet!

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Jag förstår precis hur du känner på kvällen. Bästa stunden är när man får krypa ner i sin sköna säng.

    SvaraRadera