tisdag 12 januari 2016

Nostalgi

När jag var hos farmor en sväng på eftermiddagen så hade pappa varit där och lämnat ett kuvert. Ett kuvert fullt av gamla foton av mej, min bror och vår mamma. T om mitt dopbevis hade han hittat!
Jag har ju inte överdrivet med foton på min mamma så allt sådant är roligt även om jag inte har några direkta minnen till dem men utan foton har jag ju inget!

Annars har det varit träning idag med (jo, minsann!) Dottern skulle visa ett annat träningsprogram där man bara gör övningar med kroppen, idag med fokus på magen. Så tungt och svårt! Jag kastade in handduken och återgick till mina maskiner! Trivs med dem och vet vad jag ska göra! Däremot hängde jag med på programmet hon kör på löpbandet!

Imorgon är det redan onsdag. Hej vad det går!Får se om mannen har tid och lust att ses i veckan. På lördag åker dottern och jag på Kick-off i Karlstad så inget helgmys blir det men annars får det vänta till söndag efter dansen!
Annars gick den här kvällen med. Skulle "städat" i mitt lilla kontorsskåp hade jag tänkt men å andra sidan, det är en dag imorgon med!
Nu är det snart dax att krama kudden! Bjuder på lite bilder från sisådär en 45 år sen!



1 kommentar:

  1. Du måste ha blivit både jätteglad och rörd av att se alla fina bilder. Det är nästan så att det trillar en tår hos mig också för jag förstår hur mycket det betyder <3 Kanske skulle det vara ännu roligare om du kunde få höra berättelserna bakom bilderna någon gång också :)
    Stor kram <3

    SvaraRadera